Friday, September 11, 2009

Maafkan saya, Dr

Salam Dr..

first of all, saya nak mintak maap sebab tak datang kelas pagi tadi..Saya bangun betol2 pukul 8.01pagi..then saya pi siram2 muka saya, saya balek bilik dah kul 8.05pagi..then, saya buat rambut and sembur ubat ketiak, da 8.08pagi..campur lagi 8 minit trip dari bilik ke fakulti, mau paling awal saya sampai kul 8.16pagi..

Saya bukan sengaja nak ponteng kelas Dr..Saya ingatkan member saya x kejutkan saya dari tido..rupa2nyer dorang pon tangkap leleh gak Dr..Dr kalo nak marah saya sekarang pon x boley sebab Dr kena marah dorang jugak..warghhh(gelak dalam hati)..

Dr, baru semalam saya taw yang Dr jadi ketua jabatan baru saya..kalo saya taw Dr, dua minggu lepas and minggu lepas, mesti saya datang kelas..saya bukan saje2 ponteng kelas Dr, da saya x boley bangun macam ade magnet kat katil saya tu Dr..

Dr, kenape asyik muka saya aje kena buat solution kat depan..Dr suka kat tulisan tangan saya ke??tulisan tangan saya memang unik cikit Dr, x penah nyer nak kemas Dr..Sebab saya tiru tulisan2 doktor kat klinik yang saya selalu pi time kicik2 Dr..saya rase kalo nak tulisan lawa, saya kena pegang marker guna dua2 belah tangan..xpe ke Dr..orang nak gelak, gelak la..miahahaha..

Dr, ni saya x masuk kelas Dr..kang saya masuk, da la lambat, mata merah lak tu..so, saya ade kat tingkat bawah ni, tengah update blog..Maafkan saya Dr..selamat hari raya..nanti saya hantar kuih raya kat Dr, mane la taw kot2 Dr x balek kampung..

2 comments:

zaza. said...

dua mggu lepas dan mggu lepas?? dah mcm bunyi 3 mggu dah tu. ahaha :P
msti nxt class kne buat solution lg.

esofagus said...

next kls xde..cuti raya