Monday, August 17, 2009

UTM autoshow



semalam, lepas aje meeting, aku terus straight pergi tapak konvo..planning awal nak ushar baju2 aje, tup2 nampak berderet kereta..baru aku ingat ade autoshow..

Macam besa le, mostly kereta adalah Kancil-Mira, Wira-evo, Myvi-passo..Ade gak BMW sebijik n honda jazz yang boley tahan gempak..aku x snap sangat gambar sume keta..yang interesting aje aku snap..

Ni ade gambar cikit kat bawah..

MyVI - Dark Knight..besar giler ekzos..





Gen-2



Vios




Wira






BMW - ni paling susah aku nak snap gambar pakai kamera hp aku..ramai sangat orang




^bukti ramai giler orang ushar kete ni..

Nissan Cefiro
- aku rase, xsure sangat..kete paling gempak sebab boley 'menari'



Others..
yang ni, dalam Rim die ade lampu LED, so kalo malam, sah2 lawa giler


kalo nak bakal mak mertua gi pasar, jangan pakai keta ni..sebab nanti kena maki sebab xde tempat nak taruk benda basah..


tengok betul2 tayar belakang die..


Banyak lagi kereta, tapi ade yang aku x snap gambar