Monday, August 31, 2009

Hepi Indie-pendence Day


Yup..selamat hari kemerdekaan ke 52..

aku arini naek bas dari jB ke kL..penah seyh..then kat area on da way ke pudu, bas aku stuck sebab jam..aku pon menapak la punyer la jauh sebab da kul 6.30..kang aku x sempat nak bukak posa pulak..lame la jugak jalan..dalam 12minit baru smpai pudu(aku jalan laju giler tadi...)

then, sampai kat lrt plaza rakyat, lagi la tuutttt...lrt lambat giler..tension aku..da le ade budak skinhead datang lepak tepi aku..aihh..

last2, smpai lrt cempaka dalam kul 7.10pm..da gelap da tu..tunggu azan aje la..then bokak puasa ngan mcD 'berbuka puasa'..makan sampai perut kembung..

then, malam kul 11, abang aku ajak aku ngan akak aku lepak luar..kat mane ntoh..tapi lepak kat cafe GASoline..kat atas bukit ape ntoh..ramai le orang lepak kat cafe tu..mostly chinese..aku pesan 'portugal lamb chop', akak n my bro order 'beef steak'..sodap beb..orang belanja..

time lagi 5 minit sebelum kul 12, ramai le pulak datang himpit kat meja kitaorang..meja kitaorang dekat hujung, tepi tu memang boley nampak kL..budget ade bunga api besau2, tup2, ciput aje..bunga api jenis small scale aje ade..tipo la kalo aku x frust..

then lepak kenyang sampai kembung perut ngan pipi, kitaorang chow..my bro n akak aku layan dvd 'crank 2'..aku malas nak tengok sebab tu aku punyer dvd..so da lame da aku da tengok..

ok la ciao dulu ek..aku nak rehat dua-tiga arini ni..malas nak pikir 'parachute simulator' aku tu..aku mau tido..

No comments: