Friday, April 3, 2009

Mana dia budak hingusan



Tadi lepas smyg jumaat, ade dua biji moto tegolek macam ayam golek kat depan blok aku, sorang kat korner sorang kat parking moto..Wahaha..X baek gelak, kang kena kat lubang idung sendiri..

Cerita sambungan pasal perhimpunan UMNO..

Time aku pergi ari tu, cikit yang amat budak2 yang baya umo aku..Aku pun pelik apesal..Mungkin kah UMNO da x relevan dengan muda-mudi zaman sekarang. Ke sebab pak-cik n mak-cik2 aje yang paham dengan matlamat perjuangan umno..Entah le labu, jgn Tanya aku..P tnya KJ..hoho..jgn marah ye..

Aku rse ni semua sbb Pemuda kekurangan pemimpin muda yg ade x-factor..Amende tu x-factor..faktor xXx ke..salah2..tu salah..x-factor adelah satu aspek bende yg lahir kat diri seseorang yg membolehkan die boleh influence x kesah orang muda, orang tua ke, budak2 hingusan ke..n x kesah la melayu ke, cina ke, india ke, peribumi ke, sume akan salute die..Orang yg ble die bercakap, kte akan stop dari sebarang aktiviti yang kita buat seperti, tengah goreng cekodok ke, tengah tukar pampers anak ke, tengah korek hidung ke..




Sebelum2 ni pemimpin kat Malaysia yang ade x-factor adalah seperti Tun Mahathir n D.S Anwar..dorang klo bercakap, mesti ramai orang akan g serbu tempat tu..bukan nyer FRU yg g serbu..hehe..

stop2..malas aku cakap byk, kang free2 kne kick dari U..huhu..So, untuk memastikan UMNO dapat blek sokongan org muda, pemuda umno kne buat kje..bukan nyer sekadar jadi yes-man..perbanyakkan blog yg memuji-memuja kerajaan..N paling penting, mengotakan janji tme pilihan raya..ok la ciao..

p/s : aku bakal melalui mgu2 yang mencabar dalam idup aku..so, klo korang xde kje, tapi sje nk bagi aku ade kje, sila2 kn le mintak tolong aku..tu pun nak merasa kne maki hamun aku..ok, ciao..

No comments: