Monday, April 27, 2009

Kelabu taik unta warna hidupku



Aku rasa macam perlu buat entry baru bagi mengurang akan ketegangan yang timbul kat artikel aku yang lepas..Why??pi la baca sendiri kat komen..to MAN, terima kasih sebab melawati blog aku yg ciput, yg xramai follower ni(sebab member aku kat u aku xde yang ade blog, so aku malas nk promote blog aku kat dorg, ANYWAY THANKS FOR BECOME MY FOLLOWERS ;)), yg x glamer, yg x hensem tapi perasan hensem owner blog ni..sila kan tampar muka aku sebelum aku melalut..wakaka..

ni aku ade jawapan cikit kuiz kat facebook, sje2 boring jawapan ketika suasana tengahari-petang watever yg panas x hengat ni..


Q:Apakah Warna Hari Lahir Anda?

A:Warna Hari Lahir anda adalah Kelabu.

Sifat : Kebanyakan mereka yang diwakili oleh warna Kelabu ini sangat menarik orangnya dan aktif. Kamu juga ingin diri kamu dikenali orang ramai dan menjadi kepantangan kamu pula sekiranya tidak dilayan dengan adil oleh sesiapa saja! Kamu juga seorang yang tidak gemar menyimpan apa juga perasaan di dalam hati dan lebih suka meluahkannya. Sesekali kamu boleh bersikap pentingkan diri sendiri. Namun kamu amat pandai menawan hati orang lain apatah lagi dengan sikap humor yang kamu miliki itu.


Q:Amirul took the Anda keji atau suci quiz and the result is Kadang-kadang anda keji

A:Kadang-kadang je anda suci tapi ada juga kekejian dalam diri anda..

memang diri aku keji bukannyer sebab orang len ade panau atau penyakit siplis, aku kutuk kaw2..ohh..tidakk..

aku memang benci orang yg suka mengambil kesempatan terhadap orang len..

aku yg kadang suci tapi keji mempunyai hati yg baek..so, kalau orang ambik kesempatan cikit2, aku boley terima, sebab nanti aku boley ambik kesempatan blek terhadap die..(ambik kesempatan dalam tone yg positif ye, jangan sama kan abik kesempatan aku dengan mencabul kehormatan)..tapi klo da fed up sangat, rse macam nak bagi pecah aje kereta sape2 pakai kayu golf yg dicuri..



next quiz aku ambik
Q:Amirul took the anda ni baik ke dgn parent belah die?? quiz and the result is mak mentua/mak die memang tak suka anda langsung...!!

A:erm,mmg malang la anda sebab dibenci oleh mak die..walaupun anda melayan mak die dgn baik tapi belum berjaya menawan hati mak die...erm,baik cari mak mentua yg baru (kpd lelaki) huhu

adakah aku kassim selamat zaman moden, oh tidak, aku perlu cari chombie sekarang jua
x de kaitan quiz ni..sje2 aku nak taruk..

No comments: