Thursday, July 9, 2009

Thanks sebab jujur

Kepada sesiapa yang mengenali mamat yang bernama Mut, sila sampaikan ucap terima kasih sebab 'puji' direct tulisan aku..

X penah pon sebelum ni,kawan2 aku 'puji' sejujur ko..maybe sebab dorang kadang2 pow keje2 aku kot, tu yang dorang x kata ape2 kot..

Aku ingat lagi first day aku kenal ko..'pujian' ko memang buat aku teringan sampai sekarang.."Eh Esofagus, tu tulisan ko ker??buruk gler.."..aku terus tersenyum kelat..

X sangka masih ade orang jujur cam ko..aku tumpang berbangga le..

Tulisan aku memang camtu, kecik lagi kurang hensem..aku memang pemalas nak menulis..so memang tulisan aku ni iras2 tulis doktor..aku ingat kan ade kursus tulisan sebab aku tengok tulisan majoriti doktor lebih kurang aje,rupa2 nyer benda tu semulajadi..

Ermm, rase kalo budak engineering smbg bt master dalm doktor boley x??hohoh..

p/s : aku x dendam pon ngan ko mut, cume aku kesal aku x tulis lawa2 depan ko..hoho

No comments: