Friday, July 17, 2009

Tenkiu bos!

Tenkiu bos
Tenkiu engineer
Tenkiu project exec
Tenkiu drafter
Tenkiu clerk...

Terima kaseh kepada sume staf PJKSB especially bos sebab terima aku untuk buat 'summer internship' kat citu..bos boley buat lawak pulak time last hour tadi..ade ke kata "jangan lupe jemput 1opis time kenduri kawen nanti"..haha..dun wori bos, bawak 1bas rombongan cik kiah pon xpe..

Kepada sorang akak kerani tu yang tanye aku apesal aku still senyum2, xsedih ke nak tinggal kan PJKSB? Aku diam aje la, aku luaran aje hepi tadi, tapi kat dalam ati tengah sedih gler nak ciao..95% sedih + 5% hepi = 100%emosi bercampur baur..Sori kak, saya bukannyer xmau buat muke sedih, kang ilang kemachoan saya, kak..

Kepada Mr Ant, walaupon hang buat perangai agak kureng tadi, xpe aku paham..hang ngan aku pon jarang sembang..aku xberani nak sembang ngan hang..kang silap cakap, hang tengking aku..kalo aku sme jawatan ngan hang iaitu sebagai engineer, da lame aku sound balek hang..xpe2..aku hormat hang..

Kepada En Awie, salah sorg Project Exec kat citu, terima kasih la sebab bro paling banyak ajor aku..walaupon bro just lpsn diploma aje,(aku degree, cume tinggal 1tahun aje lagi) bro ok..x macam Mr Ant..Aku tanye besa2 aje, bro terang detail2..memang sifu aku..

Kepada Chot n En Mie, terima kaseh sebab selalu buat lawak pagi2..time orang tengah mata terkebil2 sebab mengantuk, korang datang buat lawak..

Kepada engineer yang len, terima kasih sebab tolong aku untuk maklumat2 yang aku nak pakai untuk final report..

All the best for PJKSB staf n for myself..


p/s : maybe buat mase terdekat aku jarang update blog buat masa 1minggu atau lebih cikit sebab busy mau buat repot..kalo mau aku cepat2 upload post baru, meh e tulun aku buat repot..

Goodbye internship, here i come final year..doakan aku maintain pointer atas 3..n hopefully dapat 1st class..

1 comment:

FdausAmad said...

Gua nak ajak lu dtg mkn kenduri kat blog gua.Folo baca doa skali pun takpa..