Tuesday, January 27, 2009

Ceritera pasal aweks...


Aku ni nak kata ensem gler tak de la, tapi orang cakap sedap la jugak mata memandang dan dipandang..Dalam dunia kita takkan terlepas dari perasaan mencinta dan dicinta sumbodi...

Pernah gak ade time, aku syok kat sorang awek ni, tapi awek ni cam nak kawan biase2 aje ngan aku..pada masa yg sama, ade awek yang lain, yang cam syok gler kat aku, tapi aku cam buat dia sbgai kawan biasa..

last2, dua2 aku melepaih..salah ke aku bt cam tu??

2 comments:

Sitinurgagah said...

ko ade masalah jantung belubang ni.
tuh pasal la :p hakhak

esofagus said...

aku ingat nak tampal jantung aku..tak pun, tukar ngan jantung pisang..