Monday, April 12, 2010

Baju

Pagi tadi..


selepas seharian aku tak tido untuk study subjek management + project + safety..


suddenly aku dapat text dari sorang member aku, si posmen "budak pompuan ajak pakai jersi bahan(kos aku)"..


terus aku reply "abes tu kolar macam mane?"


si posmen balas "tak pe kot pakai, ari ahad..pak guard takde"


time exam, takde sorang pon budak laki pakai jersi bahan..gurls??ade la 4-5 orang..


aku bukan ape beb, da tawu proper attire untuk masuk exam kena pakai baju ade kolar, takkan ko(tidak merujuk kepada kawan aku iaitu si posmen) nak tengok aku free2 kena halau keluar..


kalo lecturer tanye, aku nak jawab ape..takkan aku nak jawab.."entah la saya takut kepada gurl power..takut kang nanti menteri wanita yang ade jambul besar kat luar tudung tu ambik tindakan terhadap saya sebab saya tak ikut arahan pompuan"


and satu lagi, korang tak pe la pakai tudung, memang tak heran baju ade kolar ke tak..so, perlu ke aku pakai tudung semata-mata nak pakai baju takde kolar..??

No comments: