Wednesday, June 24, 2009

Autobots, transform...

Aku nak tulis besau2 "AKU DA TENGOK TRANSFORMERS2"

Haha..jahat sial aku..

Aku nak bagitawu yang aku da tengok transformers2 "Revenge of the Fallen"..
Aku tengok semalam, first day preview..ari selasa 23jun09...

Aku siap kol akak aku lagi, saje nak bagi die panas telinga n panas ati bler dengar aku tengok Transformers..miahaha..ampun ye sis..

Aku pon malas la nak cerita banyak, cume kalo korang rase Transformers yang 1st best, transformers 2 lagi best..(cuma ade satu scene aje dalam 1st yang lebih dari 2nd, time Bumblebee kena torture ngan orang, sedih gler aku part tu)..

Transformers2 lagi banyak action, lagi lawak tahap gampang(ingat lagi mamat sector 7?)memang lawak gler H1N1 (aku nak tulis name binatang tu x boley sebab aku geli),orang jahat lagi dahsyat, geng baek kena satu benda yang hampeh sampai dorang pon moral down..

Time yang 1st punyer, aku ade komplain kat member2 aku sebab ade satu scenefight, aku x ingat sape lawan sape, tapi dua2 kaler hitam-silver gitu, so confius yang mane Autobots mane Decepticons, kali ni, banyak cikit kaler2..so senang nak bezakan..

Ade scene ala macam voltron cikit, bler geng jahat bergabung..taw x kartun voltron?hah, kalo taw, lebih kurang macam scene bergabung dalam cerita tu..klo tak taw jugek, korang imagine power rangers la..bler robot2 rangers bergabung..

Aku xboley cerita banyak2, sebab ramai orang akan marah kat aku nanti..

senang cerita, worth's each of your penny..

No comments: